Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Leppert, Katherine A."'
Autor:
Chad-Friedman, Emma1 (AUTHOR), Leppert, Katherine A.1 (AUTHOR), Olino, Thomas M.2 (AUTHOR), Bufferd, Sara J.3 (AUTHOR), Dougherty, Lea R.1 (AUTHOR) ldougher@umd.edu
Publikováno v:
Child Psychiatry & Human Development. Apr2022, Vol. 53 Issue 2, p244-255. 12p. 3 Charts.
Publikováno v:
In Sleep Medicine August 2014 15(8):942-951
Autor:
Dougherty, Lea R.1 ldougher@umd.edu, Leppert, Katherine A.1, Merwin, Stephanie M.1, Smith, Victoria C.1, Bufferd, Sara J.2, Kushner, Marissa R.1
Publikováno v:
Child Development Perspectives. Mar2015, Vol. 9 Issue 1, p14-19. 6p.
Autor:
Leppert, Katherine A
Depressive disorders can be observed in early childhood and are associated with significant concurrent and prospective impairment. Although young children demonstrate similar depressive behaviors as older children and adults, certain depressive behav
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::237e9e76570041e1b2ec4db7a2c8582c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Leppert, Katherine A.
This study examined the stability and change of children’s cortisol reactivity to a laboratory stressor from early to middle childhood and moderators of change. Ninety-six children completed stress-inducing laboratory tasks and provided five saliva
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::45495a6503ac10cbcce1c73a33e1ee35
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.