Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Leoste Janika"'
Autor:
Virkus Sirje, Alemu Getaneh, Paimre Marianne, Mandre Sigrid, Leoste Janika, Talisainen Aleksei, Marmor Kristel, Pöial Jaanus
Publikováno v:
Libri, Vol 74, Iss 2, Pp 105-118 (2024)
The paper presents a study of library and information science students’ perceptions and experiences related to the use of telepresence robots (TPRs) in libraries, with a specific focus on students assuming the role of library consultants. The study
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0a9ffb50e7e042bda2f5cc389a7718ec
Autor:
Leoste, Janika, Strömberg-Järvis, Kadri, Robal, Tarmo, Marmor, Kristel, Kangur, Katrin, Rebane, Anne-Mari
Publikováno v:
In Computational and Structural Biotechnology Journal December 2024 24:105-114
Publikováno v:
Information and Learning Sciences, 2023, Vol. 124, Issue 1/2, pp. 48-69.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ILS-09-2022-0106
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anđić, Branko, Maričić, Mirjana, Mumcu, Filiz, Prodromou, Theodosia, Leoste, Janika, Saimon, Musa, Lavicza, Zsolt
Publikováno v:
Smart Learning Environments; 3/21/2024, Vol. 11 Issue 1, p1-27, 27p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Applied System Innovation (ASI); Oct2023, Vol. 6 Issue 5, p89, 18p
Autor:
Tuul, Maire, Tuul, Madis, Leoste, Janika, Jõgi, Larissa, Väät, Sirly, Ferencz-Salamon, Alpár, Edit, Erősdi, Mäkelä, Tiina, Kankaanranta, Marja, Lázár, Csilla, Ferencz-Salamon, Katalin, Thrainer, Susanne
It is widely known that in order to communicate, interact and understand each other in different educational context , it is necessary to agree on the terms to be used and their meanings. The need for such agreements was also apparent at the first me
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1222::8cf52a16693697855d5b4ba6a576d1d4
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202202241686
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202202241686
Our goal was to describe the 10 most challenging aspects that need to be considered when making hybrid education efficient and enjoyable for children. In this context, by hybrid education we refer to both emergency online education that took place in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1222::71003c5fe2f56d1a4fc0e969b442875f
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202202241684
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202202241684