Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Leon, Seth"'
Publikováno v:
Urban Review; Jun2022, Vol. 54 Issue 2, p303-317, 15p
Autor:
Wolf, MikyungKim1 (AUTHOR) mkwolf@ets.org, Leon, Seth1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Educational Assessment. Jul-Dec2009, Vol. 14 Issue 3/4, p139-159. 21p. 11 Charts, 1 Graph.
Publikováno v:
Journal for educational research online 6 (2014) 3, S. 34-53
Journal for educational research online 6 (2014) 3, S. 34-53
The purpose of this study was to examine the impact of participation in the Los Angeles Better Educated Students for Tomorrow (LA's BEST) after-school program on positive achievement o
The purpose of this study was to examine the impact of participation in the Los Angeles Better Educated Students for Tomorrow (LA's BEST) after-school program on positive achievement o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::946e02495ea55257276f2f21a86f8160
http://www.pedocs.de/volltexte/2014/9686/pdf/JERO_2014_3_Huang_et_al_Exploring_the_relationships.pdf
http://www.pedocs.de/volltexte/2014/9686/pdf/JERO_2014_3_Huang_et_al_Exploring_the_relationships.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Art in America. May2008, Vol. 96 Issue 5, p139-139. 1/2p.
Publikováno v:
Art in America. May2008, Vol. 96 Issue 5, p139-139. 1/2p.
Autor:
Park, Hyejoon1 hyejoon.park@pittstate.edu, Guo, Siying1 knoh@pittstate.edu, Choi, Shinwoo2 s_c834@txstate.edu, Noh, Keeyoon1
Publikováno v:
Social Sciences (2076-0760). Sep2020, Vol. 9 Issue 9, p161-161. 1p.