Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Lenz, Simon"'
Autor:
Lenz, Simon V., Guenneau, Sébastien, Drinkwater, Bruce W., Craster, Richard V., Holderied, Marc W.
Bounded domains have discrete eigenfrequencies/spectra, and cavities with different boundaries and areas have different spectra. A general methodology for isospectral twinning, whereby the spectra of different cavities are made to coincide, is create
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2209.03810
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lenz, Simon Manfred
This thesis deals with impulsive hybrid discrete-continuous delay differential equations (IHDDEs). This new class of differential equations is highly challenging for two reasons. First, because of a dependency of the right-hand-side function on past
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::40ee93396fdbc0bbc992a6571a0427e5
This paper presents the research-driven design, development and implementation of an online learning platform to improve student and professional translators’ instrumental competence and to enhance their information literacy skills. These are consi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3760::cdbbc14b4fad6bc802d611e928d1b34f
https://hdl.handle.net/11475/4894
https://hdl.handle.net/11475/4894
Cognitive models used to identify and evaluate translation competence generally postulate a cluster of interacting, continuously evolving sub-competencies. Such models represent the acquisition and application of translation competence as a dynamic,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4a5c86448209dfe26cdcf622be392924
https://hdl.handle.net/11475/5120
https://hdl.handle.net/11475/5120
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.