Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Lenka, Sambit"'
Autor:
Lenka, Sambit
Product-oriented firms are increasingly moving towards providing services to customers in a bid to differentiate their offerings, increase customer loyalty, and achieve higher, more stable revenue streams. This trend of servitization is becoming ubiq
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:ltu:diva-66916
Autor:
Antai, Imoh1 (AUTHOR) imoh.antai@fhs.se, Lenka, Sambit2 (AUTHOR), Achtenhagen, Leona2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Construction Management & Economics. Sep2024, p1-17. 17p. 4 Illustrations.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Business Research July 2018 88:328-336
Publikováno v:
International Journal of Operations & Production Management, 2018, Vol. 38, Issue 3, pp. 810-827.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJOPM-09-2016-0542
Publikováno v:
In Procedia CIRP 2017 64:61-66
Autor:
Patel, Pankaj C.1 (AUTHOR) pankaj.patel@villanova.edu, Lenka, Sambit2 (AUTHOR), Parida, Vinit3,4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Business & Society. Feb2022, Vol. 61 Issue 2, p372-388. 17p.
Publikováno v:
Research Technology Management, 2015 Sep 01. 58(5), 35-44.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/44134517
Publikováno v:
IEEE Transactions on Engineering Management; 2024, Vol. 71 Issue: 1 p940-951, 12p