Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Leng, Xiamin"'
Research has characterized the various forms cognitive control can take, including enhancement of goal-relevant information, suppression of goal-irrelevant information, and overall inhibition of potential responses, and has identified computations an
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2110.00668
Publikováno v:
In Neuroscience and Biobehavioral Reviews February 2022 133
Autor:
Allega, Olivia R., Leng, Xiamin, Vaccarino, Anthony, Skelly, Matthew, Lanzini, Mariana, Hidalgo, Maria Paz, Soares, Claudio N., Kennedy, Sidney H., Frey, Benicio N.
Publikováno v:
In Journal of Affective Disorders 1 January 2018 225:54-63
Publikováno v:
Journal of Cognitive Neuroscience. Apr2022, Vol. 34 Issue 4, p569-591. 23p. 1 Chart, 4 Graphs.
Autor:
Leng, Xiamin1,2 (AUTHOR) xiamin_leng@brown.edu, Yee, Debbie1,2 (AUTHOR), Ritz, Harrison1,2 (AUTHOR), Shenhav, Amitai1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS Computational Biology. 12/28/2021, Vol. 17 Issue 12, p1-22. 22p. 4 Diagrams, 2 Charts, 3 Graphs.
This project will perform a systematic comparison between fixed-workload and fixed-duration settings in incentivized cognitive control tasks.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::fb6d7befe9e848b5e9c282efb7fb85d4
Publikováno v:
Proceedings of the Annual Meeting of the Cognitive Science Society, vol 44, iss 44
To achieve goals, people leverage cognitive control to adjust how they process information. Here we show that frequent adjustments in information processing strategies (e.g., response threshold) within a single task give rise to reconfiguration costs
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::cde2e004e1d0d4fa12bf00653c3b1e67
https://escholarship.org/uc/item/4xq0c263
https://escholarship.org/uc/item/4xq0c263
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.