Zobrazeno 1 - 10
of 145
pro vyhledávání: '"Lembke, Erica S."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Powell, Sarah R., Lembke, Erica S. *, Ketterlin-Geller, Leanne R., Petscher, Yaacov, Hwang, Jiyung, Bos, Samantha E., Cox, Taylor, Hirt, Stacy, Mason, Erica N., Pruitt-Britton, Tiffini, Thomas, Elizabeth, Hopkins, Stephanie
Publikováno v:
In Studies in Educational Evaluation June 2021 69
Autor:
Thomas, Elizabeth R.1 (AUTHOR) Thomaser@smu.edu, Lembke, Erica S.2 (AUTHOR), Gandhi, Allison Gruner3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Learning Disabilities Research & Practice (Wiley-Blackwell). Feb2023, Vol. 38 Issue 1, p57-69. 13p. 1 Diagram, 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Learning Disability Quarterly, 2018 May 01. 41(2), 85-99.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26742893
Autor:
Smith, R. Alex1 r.alexander.smith@usm.edu, Lembke, Erica S.2
Publikováno v:
Learning Disability Quarterly. May2022, Vol. 45 Issue 2, p144-155. 12p.
Autor:
Allen, Abigail A.1 aaallen@clemson.edu, Lembke, Erica S.2
Publikováno v:
Learning Disability Quarterly. May2022, Vol. 45 Issue 2, p72-84. 13p.
Autor:
Burns, Matthew K., Lembke, Erica S., Duesenberg‐Marshall, McKinzie D., Hopkins, Stephanie, Hirt, Stacy, Romero, Monica E., Thomas, Elizabeth, Steinbauer, Jo Ann, Del Gaiso, Amber, Crooks, Scott
Publikováno v:
Journal of Research in Special Educational Needs; Oct2023, Vol. 23 Issue 4, p365-374, 10p, 6 Charts
Autor:
Ciullo, Stephen, Lembke, Erica S., Carlisle, Abigail, Thomas, Cathy Newman, Goodwin, Marilyn, Judd, Laura
Publikováno v:
Learning Disability Quarterly, 2016 Feb 01. 39(1), 44-57.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24570091
Autor:
Shanahan, Emma, McMaster, Kristen L., Bresina, Britta Cook, McKevett, Nicole M., Choi, Seohyeon, Lembke, Erica S.
Supplemental material, sj-docx-2-ldx-10.1177_00222194231157720 for Teacher Predictors of Student Progress in Data-Based Writing Instruction: Knowledge, Skills, Beliefs, and Instructional Fidelity by Emma Shanahan, Kristen L. McMaster, Britta Cook Bre
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7b9115e037879d5c59a4fe012abe7f86