Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Lek, K.M."'
Autor:
Duinhof, E.L., Lek, K.M., de Looze, M.E., Cosma, A.P., Mazur, J., Gobina, I., Wustner, A., Vollebergh, W.A.M., Stevens, G.W.J.M., Leerstoel Finkenauer, Leerstoel Schoot, Leerstoel Vollebergh, Youth in Changing Cultural Contexts
Publikováno v:
Epidemiology and Psychiatric Sciences, 29, 230. Cambridge University Press
Epidemiology and Psychiatric Sciences
Epidemiology and Psychiatric Sciences
Aims The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ) has been used in many epidemiological studies to assess adolescent mental health problems, but cross-country comparisons of the self-report SDQ are scarce and so far failed to find a good-fittin
Autor:
Lek, K.M., van de Schoot, R., Methodology and statistics for the behavioural and social sciences, Leerstoel Schoot
Publikováno v:
Entropy, Vol 21, Iss 5, p 446 (2019)
Entropy
Entropy, 21(5). Multidisciplinary Digital Publishing Institute (MDPI)
Volume 21
Issue 5
Entropy
Entropy, 21(5). Multidisciplinary Digital Publishing Institute (MDPI)
Volume 21
Issue 5
The present paper contrasts two related criteria for the evaluation of prior-data conflict: the Data Agreement Criterion (DAC
Bousquet, 2008) and the criterion of Nott et al. (2016). One aspect that these criteria have in common is that they dep
Bousquet, 2008) and the criterion of Nott et al. (2016). One aspect that these criteria have in common is that they dep
Autor:
Lek, K.M., van de Schoot-Hubeek, W., Kroesbergen, E.H., van de Schoot, R., Methodology and statistics for the behavioural and social sciences, Leerstoel Schoot, Leerstoel Leseman, Education and Learning: Cognitive and Motor Disabilities
Publikováno v:
De Psycholoog, 2019, 10
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::eefd96aef393513d5abcc665b6e56368
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/417333
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/417333
Autor:
Lek, K.M., Oberski, D.L., Davidov, Eldad, Cieciuch, Jan, Seddig, Daniel, Schmidt, Peter, Johnson, Timothy P., Pennell, Beth-Ellen, Stoop, Ineke, Dorer, Brita, Leerstoel Hoijtink, Leerstoel Klugkist, Methodology and statistics for the behavioural and social sciences
Publikováno v:
Advances in Comparative Survey Methods
Advances in Comparative Survey Methodology, 911. Wiley
STARTPAGE=911;TITLE=Advances in Comparative Survey Methodology
Advances in Comparative Survey Methodology, 911. Wiley
STARTPAGE=911;TITLE=Advances in Comparative Survey Methodology
This chapter focuses on a practical analysis of the Bayesian approximate measurement invariance model using standard software. It introduces the concept of approximate measurement invariance and illustrates the use of its most basic variant. The chap
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6f7621d885b7ed1b397e90f13965c01b
https://doi.org/10.1002/9781118884997.ch41
https://doi.org/10.1002/9781118884997.ch41
Autor:
Lek, K.M., van de Schoot-Hubeek, W., Kroesbergen, E.H., van de Schoot, R., Leerstoel Hoijtink, Leerstoel Leseman, Methodology and statistics for the behavioural and social sciences, Education and Learning: Cognitive and Motor Disabilities
Publikováno v:
De Psycholoog, 1(1), 10
Het 95% betrouwbaarheidsinterval in de verslaglegging van intelligentietests kan grofweg geïnterpreteerd worden als een soort ‘foutenmarge’ rondom de verkregen IQ-score van het kind. De exacte interpretatie ligt ingewikkelder. Genoemd interval s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::80679763fcf4f469f9e3236856bc09cf
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/359771
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/359771
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.