Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Lejsková, Pavla"'
Autor:
Lejsková Pavla, Pojkarová Kateřina, Kudláčková Nina, Becková Helena, Čubranić-Dobrodolac Marjana
Publikováno v:
Logi, Vol 14, Iss 1, Pp 329-340 (2023)
Gender equality is a topical issue that also concerns the transport sector. Gender-neutral transport systems may not be equally suitable for each gender and thus fail to meet their mobility requirements. Therefore, there is a need to study the transp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/465abec2939244f8a049a4c5c9da3d2a
Publikováno v:
Logi, Vol 13, Iss 1, Pp 186-197 (2022)
General activity in the tourism market has been stagnating since the market paralysis caused by the COVID-19 global pandemic. The situation is difficult to predict due to political and legislative interventions, changes in the economic performance of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d8165492cadd4afda327514695212147
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ližbetinová, Lenka1 (AUTHOR), Lejsková, Pavla2 (AUTHOR), Nedeliaková, Eva3 (AUTHOR), Caha, Zdeněk1 (AUTHOR), Hitka, Miloš4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Economic Research-Ekonomska Istrazivanja. Dec2022, Vol. 35 Issue 1, p4379-4403. 25p.
Publikováno v:
In Procedia Economics and Finance 2015 34:121-128
Publikováno v:
Acta Facultatis Xylologiae Zvolen; 2023, Vol. 65 Issue 2, p135-147, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chlaň, Alexander, Lejsková, Pavla
Congestion increases private transport costs and contributes to the decline of public transport service. While these two phenomena are logically connected, in most cities they are institutionally and financially separated. In principle, vehicular use
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1512::ba6aca5585a6bcb1c98564c218b2b1d4
https://hdl.handle.net/10195/37759
https://hdl.handle.net/10195/37759
Publikováno v:
Ekonomika a Management; 2015, Issue 2, p45-58, 14p