Zobrazeno 1 - 10
of 129
pro vyhledávání: '"Leiva, Jorge A."'
Autor:
Vélez Rodríguez, Yordany1 cid3@reduim.cu, Vázquez Leiva, Jorge H.2 cid3@reduim.cu, Vargas Fernández, José E.3 cid3@reduim.cu
Publikováno v:
Ingeniería Electrónica. Automatica y Comunicaciones. 2024, Vol. 45 Issue 2, p1-14. 14p.
Autor:
Valenzuela, Marian, Leiva, Jorge, Salas, Alexis, Ciudad, Gustavo, Cárdenas, Juan Pablo, Oñate, Angelo, Hunter, Renato, Attia, Shady, Tuninetti, Víctor
Publikováno v:
In Materials Today Communications December 2023 37
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Sustainable Architecture & Civil Engineering; 2024, Vol. 35 Issue 2, p103-116, 14p
Autor:
ALARCÓN LEIVA, JORGE
Publikováno v:
Sophia, Colección de Filosofía de la Educación; jul-dic2024, Issue 37, p221-254, 34p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Horizontes-Revista de Educação; v. 11 n. 19 (2022): A Educação da América Latina em Debate; 111-135
Horizontes (Dourados)
Universidade Federal da Grande Dourados (UFGD)
instacron:UFGD
Horizontes (Dourados)
Universidade Federal da Grande Dourados (UFGD)
instacron:UFGD
El Proyecto Educativo Institucional (PEI) es un instrumento político y técnico queorienta el quehacer institucional, a partir de una propuesta sobre el quehacer escolar. Uno de losdesafíos docentes actuales reside en la exigencia de articular la g
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::9145c853c3d9d3d71fbdc2416cfc31b8
https://ojs.ufgd.edu.br/index.php/horizontes/article/view/16614
https://ojs.ufgd.edu.br/index.php/horizontes/article/view/16614
Publikováno v:
FINEDUCA-Revista de Financiamento da Educação; Vol. 12 (2022)
FINEDUCA-Revista de Financiamento da Educação; v. 12 (2022)
FINEDUCA-Revista de Financiamento da Educação
Universidade Federal do Rio Grande do Sul (UFRGS)
instacron:UFRGS
FINEDUCA-Revista de Financiamento da Educação; v. 12 (2022)
FINEDUCA-Revista de Financiamento da Educação
Universidade Federal do Rio Grande do Sul (UFRGS)
instacron:UFRGS
Valuing teachers and employment conditions in Brazil and Chile are the object of study of this research. In this article, it is intended to expose the specificities of each country and the possible approaches, using the analysis of the legislation of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::7ee9b1c3ab41d99e52e13c4288951c73
https://seer.ufrgs.br/index.php/fineduca/article/view/118298
https://seer.ufrgs.br/index.php/fineduca/article/view/118298
Autor:
ALARCÓN LEIVA, JORGE1 joalarcon@utalca.cl
Publikováno v:
Veritas: Journal of Philosophy & Theology. Apr2020, Issue 45, p75-96. 22p.