Zobrazeno 1 - 10
of 4 125
pro vyhledávání: '"Leisure skills"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education and Training in Autism and Developmental Disabilities, 2013 Sep 01. 48(3), 412-420.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23880997
Publikováno v:
Education and Training in Autism and Developmental Disabilities, 2014 Sep 01. 49(3), 381-395.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23881258
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
KARAASLAN, ÖZCAN
The aim of this study was to investigate the effectiveness of teaching with graduated guidance on teaching the playing backgammon skill, which is one of the leisure skills, to children with ̈Autism Spectrum Disorder (ASD) ̈. Three children with ASD
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3098::c2e81081f7b8b130dd622370788e9ceb
https://hdl.handle.net/11424/284630
https://hdl.handle.net/11424/284630
Autor:
Cannella-Malone, Helen I.1 malone.175@osu.edu, Miller, Olivia1, Schaefer, John M.1, Jimenez, Eliseo D.1, Page, E. Justin1, Sabielny, Linsey M.2
Publikováno v:
Exceptional Children. Jul2016, Vol. 82 Issue 4, p463-478. 16p.
Autor:
GÖNEN, Akın, USLUCAN, Gökhan
Publikováno v:
Ondokuz Mayis University Journal of Education; Jun2024, Vol. 43 Issue 1, p565-615, 51p
Publikováno v:
Education and Treatment of Children, 2013 May 01. 36(2), 33-57.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/42900199
Autor:
Cuhadar, Selmin, Diken, Ibrahim H.
Publikováno v:
Education and Training in Autism and Developmental Disabilities, 2011 Sep 01. 46(3), 386-398.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23880593
Autor:
Emine Eratay
Publikováno v:
lnternational Electronic Journal of Elementary Education. 12:439-451
This study aimed to examine the effectiveness of the direct instruction method in teaching young individuals with intellectual disability marbling and stone painting, which are considered among leisure-skills. A multiple probe design, one of the sing