Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Leider, Christine Montecillo"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Leider, Christine Montecillo
Thesis advisor: C. Patrick Proctor
The role of immigrant generation status on Latinos' English language development has not received much attention. Empirical studies (Bean & Stevens, 2003) and descriptive data (Fry & Passal, 2009), suggest an i
The role of immigrant generation status on Latinos' English language development has not received much attention. Empirical studies (Bean & Stevens, 2003) and descriptive data (Fry & Passal, 2009), suggest an i
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2345/bc-ir:104145
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Professional Capital and Community, 2020, Vol. 5, Issue 3/4, pp. 273-280.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPCC-06-2020-0029
Autor:
Leider, Christine Montecillo, Tigert, Johanna M., Norova, Nasiba, Fotouhi, Golnar, Sawyer, Julie, Wang, Rachel Tianxuan
Publikováno v:
Studies in Art Education; 2024, Vol. 65 Issue 2, p185-209, 25p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Qualitative Studies in Education (QSE); Aug/Sep2023, Vol. 36 Issue 7, p1371-1385, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.