Zobrazeno 1 - 10
of 345
pro vyhledávání: '"Leibold, Lori"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Bilingualism; Oct2024, Vol. 28 Issue 5, p845-862, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Leibold, Lori J.
Publikováno v:
Connect to this title online; UW restricted.
Thesis (Ph. D.)--University of Washington, 2004.
Vita. Includes bibliographical references (p. 87-96).
Vita. Includes bibliographical references (p. 87-96).
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1773/8191
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
5- to 8-year old children are tasked with remembering sequences of 3, 4, or 5 pictures. List presentation could occur in the quiet or in the presence of background noise. Noise was either narrowband noise or two-talker speech that occurred continuous
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1daa6cd761f88d6c6dd1f2e1fb4873d1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.