Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Lei, Yanfei"'
Autor:
Lei, YanFei1,2 (AUTHOR), Xu, Chao3 (AUTHOR) xuchao@gdas.gd.cn, Wang, Yunpeng1 (AUTHOR) wangyp@gig.ac.cn, Liu, Xulong3 (AUTHOR), Li, Lili4 (AUTHOR), Chen, Siyu5 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 9/3/2024, Vol. 19 Issue 9, p1-18. 18p.
Autor:
Sun, Tao, Li, Saifei, Li, Xiaoying, Lei, Yanfei, Wang, Baoying, Liu, Xianghua, Yu, Shanfa, Li, Ningning
Publikováno v:
In Biochemical and Biophysical Research Communications 20 August 2024 721
Autor:
Lei, Yanfei1,2 (AUTHOR) leiyanfei@top3s.cn, Xu, Chao3 (AUTHOR) lxlong020@126.com, Wang, Yunpeng1 (AUTHOR) xuchao@gdas.gd.cn, Liu, Xulong3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Energies (19961073). Jun2024, Vol. 17 Issue 11, p2518. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lei Yanfei
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 251, p 03066 (2021)
The teaching of ideological and political theory course and student work are important components of ideological and political work in colleges and universities. Currently, there are problems emerging from ideological and political education on colle
Autor:
Lei Yanfei
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 251, p 03063 (2021)
Based on directed normal junior college students of Guangxi K College, who have graduated from high schools, this paper analyzes the characteristics of normal college students majoring in all subjects of rural primary schools, and puts forward three
Publikováno v:
Chemical Research in Toxicology; 9/19/2022, Vol. 35 Issue 9, p1503-1511, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IGARSS 2008 - 2008 IEEE International Geoscience & Remote Sensing Symposium; 2008, pIII-145, 1p