Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Lehtinen Elina"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tuulikki Ukkonen-Mikkola, Ek Terhi, Piiroinen Reetta, Lehtinen Elina, Berg Annina, Sviili Emilia, Liinamaa Tarja
Publikováno v:
Journal of Early Childhood Education Research
University of Jyväskylä
University of Jyväskylä
Akateemisen koulutuksen ja työelämän välisen yhteistyön luomat mahdollisuudet asiantuntijuuden kehittymiselle ovat ajankohtaisen keskustelun kohteena. Varhaiskasvatuksen opiskelijoiden ohjattu harjoittelu on perinteinen koulutuksen ja työeläm
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b8c9039ef88daf99ba91560f9528d1c2
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202111265815
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202111265815
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nummi, Vuokko1,2 (AUTHOR), Lehtinen, Elina2 (AUTHOR), Mäkipernaa, Anne2 (AUTHOR), Szanto, Timea3 (AUTHOR), Lassila, Riitta1,2 (AUTHOR) riitta.lassila@hus.fi
Publikováno v:
Haemophilia. Jul2019, Vol. 25 Issue 4, pe291-e293. 3p. 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ventola, Hanna, Vesikansa, Aino, Jokelainen, Jari, Siitonen, Timo, Ettala, Pia, Laine, Outi, Lehtinen, Elina, Lepäntalo, Aino, Patronen, Maria, Partanen, Anu, Linna, Miika, Ylisaukko‐oja, Tero, Lassila, Riitta
Publikováno v:
Haemophilia; Jan2021, Vol. 27 Issue 1, pe30-e39, 10p, 1 Diagram, 5 Charts
Autor:
Lehtinen, Elina
Tässä laadullisessa tutkimuksessa on kehitetty menetelmä, jonka avulla sokeiden ja vaikeasti heikkonäköisten esiopetusikäisten lasten taitoja ja tuen tarpeita voidaan arvioida ja seurata. Menetelmän avulla voidaan siirtää tietoa lapsen siirt
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1222::c1e0c46ecd9a1af59452c1d4197f95f3
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201709053666
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201709053666
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.