Zobrazeno 1 - 10
of 203
pro vyhledávání: '"Lehr, Jane"'
Publikováno v:
Proceedings of the 55th ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE 2024)
Given the potential for technology to inflict harm and injustice on society, it is imperative that we cultivate a sense of social responsibility among our students as they progress through the Computer Science (CS) curriculum. Our students need to be
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2401.01285
Autor:
Lehr, Jane L.
This dissertation contributes to efforts to rethink the meanings of democracy, scientific literacy, and non-scientist citizenship in the United States. Beginning with questions that emerged from action research and exploring the socio-political force
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/28335
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-07192006-200408/
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-07192006-200408/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jordan, Ramiro, Agi, Kamil, Arora, Sanjeev, Christodoulou, Christos G., Schamiloglu, Edl, Koechner, Donna, Schuler, Andrew, Howe, Kerry, Bidram, Ali, Martinez-Ramon, Manel, Lehr, Jane
Publikováno v:
In Technological Forecasting & Social Change December 2021 173
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lehr, Jane L.
Explores the relationship between nontraditional science education practices, structured by campaigns such as Public Understanding of Science (PUS) and Scientific Literacy (SL), and the field of Science and Technology Studies (STS), using ethnographi
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/42767
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-05212002-112353/
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-05212002-112353/
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition. 2022, p1-14. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.