Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Lehmann, Janina A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Applied Cognitive Psychology. Jan/Feb2019, Vol. 33 Issue 1, p85-94. 10p. 1 Chart, 3 Graphs.
Autor:
Lehmann, Janina A. M.
This dissertation aims at further investigating how to match the instructional design of a learning environment to specific learner´s characteristics. More explicitly, the question is raised of who profits from the presence of desirable difficulties
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::553134d390cfbc27cd8ff239f977d228
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lehmann, Janina, Schwarz, Elena, Gast, Michael, Gritzka, Susan, Diebig, Mathias, Erschens, Rebecca, Schröpel, Carla, Junne, Florian, Angerer, Peter, Gündel, Harald
Publikováno v:
In Safety and Health at Work January 2022 13 Supplement:S100-S101
Autor:
Lehmann, Janina A. M., Seufert, Tina
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 8 (2018)
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology
This study investigates the possibilities of fostering learning based on differences in recall and comprehension after learning with texts which were presented in one of three modalities: either in a spoken, written, or sung version. All three texts
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5778c6823b813df25f0c37aec09cbfd5
Autor:
Lehmann, Janina A. M., Seufert, Tina
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 8 (2017)
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology
This study investigates how background music influences learning with respect to three different theoretical approaches. Both the Mozart effect as well as the arousal-mood-hypothesis indicate that background music can potentially benefit learning out