Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Lefkeli, Deniz"'
Publikováno v:
In International Journal of Research in Marketing March 2024 41(1):138-155
Autor:
Lefkeli, Deniz, Akgun, Baris, Omar, Sahibzada, Malik, Aansa, Canli, Zeynep Gurhan, Eskenazi, Terry
Recent research on human robot interaction explored whether people's tendency to conform to others extends to artificial agents (Hertz & Wiese, 2016). However, little is known about to what extent perception of a robot as having a mind affects people
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1811.00876
Autor:
Bilgin, Baler1 (AUTHOR) babilgin@ku.edu.tr, Lefkeli, Deniz2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychology & Marketing. Sep2023, Vol. 40 Issue 9, p1773-1790. 18p. 1 Diagram, 1 Chart, 5 Graphs.
Autor:
Lefkeli, Deniz1 (AUTHOR) dlefkeli@luiss.it, Tulan, Dilan2 (AUTHOR), Gürhan‐Canli, Zeynep3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychology & Marketing. Oct2022, Vol. 39 Issue 10, p1992-2008. 17p. 18 Charts, 1 Graph.
In our study, we explore whether the perception of being observed is influenced by the content of what people watch.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::db0753b8be87d16c2f89bb095a17751e
In our study, we explore whether the perception of being observed is influenced by the content of what people watch.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::cb5e34619108a516c3f5f05d58623d34
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lefkeli, Deniz1, Canli, Zeynep Gurhan1
Publikováno v:
Advances in Consumer Research. 2022, Vol. 50, p266-267. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.