Zobrazeno 1 - 10
of 139
pro vyhledávání: '"Lefever, Els"'
Autor:
Singh, Pranaydeep, Lefever, Els
This paper describes our contribution to the SemEval-2020 Task 9 on Sentiment Analysis for Code-mixed Social Media Text. We investigated two approaches to solve the task of Hinglish sentiment analysis. The first approach uses cross-lingual embeddings
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2010.11019
Autor:
Emmery, Chris, Verhoeven, Ben, De Pauw, Guy, Jacobs, Gilles, Van Hee, Cynthia, Lefever, Els, Desmet, Bart, Hoste, Véronique, Daelemans, Walter
The detection of online cyberbullying has seen an increase in societal importance, popularity in research, and available open data. Nevertheless, while computational power and affordability of resources continue to increase, the access restrictions o
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1910.11922
Autor:
Van Hee, Cynthia, Jacobs, Gilles, Emmery, Chris, Desmet, Bart, Lefever, Els, Verhoeven, Ben, De Pauw, Guy, Daelemans, Walter, Hoste, Véronique
While social media offer great communication opportunities, they also increase the vulnerability of young people to threatening situations online. Recent studies report that cyberbullying constitutes a growing problem among youngsters. Successful pre
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1801.05617
Publikováno v:
IT: Information Technology; Oct2024, Vol. 65 Issue 6, p264-274, 11p
Publikováno v:
Language Resources and Evaluation, 2020 Apr 01. 54(2), 385-418.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48740896
Publikováno v:
Language Resources & Evaluation; Dec2024, Vol. 58 Issue 4, p1355-1386, 32p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Language Resources and Evaluation, 2019 Oct 01. 53(4), 889-917.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45286331
Publikováno v:
Language Resources and Evaluation, 2018 Jul 01. 52(3), 707-731.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26649678
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.