Zobrazeno 1 - 10
of 221
pro vyhledávání: '"Leeflang, P.S.H."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In International Journal of Research in Marketing 2011 28(2):155-165
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Advanced methods for modeling markets, 383-403
STARTPAGE=383;ENDPAGE=403;TITLE=Advanced methods for modeling markets
STARTPAGE=383;ENDPAGE=403;TITLE=Advanced methods for modeling markets
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::07ff4b9fd21a49deb679e4f0188649fc
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/a65c81a9-89dd-4e27-a6fc-88b159bb616c
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/a65c81a9-89dd-4e27-a6fc-88b159bb616c
Publikováno v:
Advanced Methods for Modeling Markets, 31-86
STARTPAGE=31;ENDPAGE=86;TITLE=Advanced Methods for Modeling Markets
STARTPAGE=31;ENDPAGE=86;TITLE=Advanced Methods for Modeling Markets
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::c8ce4c76399203e9daf03fe512c91a1d
https://pure.eur.nl/en/publications/5de55001-bac1-4b65-a32d-8e749ef7e756
https://pure.eur.nl/en/publications/5de55001-bac1-4b65-a32d-8e749ef7e756
Publikováno v:
Advanced Methods for Modeling Markets, 173-202
STARTPAGE=173;ENDPAGE=202;TITLE=Advanced Methods for Modeling Markets
STARTPAGE=173;ENDPAGE=202;TITLE=Advanced Methods for Modeling Markets
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::730b4bdd4783d043d5e49e39fd362efb
https://research.rug.nl/en/publications/89da3ab4-8468-4546-888a-11b8573dfd8e
https://research.rug.nl/en/publications/89da3ab4-8468-4546-888a-11b8573dfd8e
Autor:
Leeflang, P.S.H., Koerts, J.
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 1973, Vol. 7, Issue 3, pp. 203-217.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EUM0000000005114
Publikováno v:
Journal of Global Scholars of Marketing Science: Bridging Asia and the World, 23(2), 175-195
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::628c1731fb38ddef7eed7fa739f99877
https://research.rug.nl/en/publications/68d49807-0d8a-45db-94a6-8abd99a64ae0
https://research.rug.nl/en/publications/68d49807-0d8a-45db-94a6-8abd99a64ae0
Publikováno v:
Quantitative marketing and marketing management, 150-170
STARTPAGE=150;ENDPAGE=170;TITLE=Quantitative marketing and marketing management
STARTPAGE=150;ENDPAGE=170;TITLE=Quantitative marketing and marketing management
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::a2bc2052547db49e274e66ba117be41b
https://research.rug.nl/en/publications/c1d560fe-b696-4488-b7a6-d67faf41baa8
https://research.rug.nl/en/publications/c1d560fe-b696-4488-b7a6-d67faf41baa8
Autor:
Leeflang, P.S.H.
Publikováno v:
Holland Management Review, 29(5-6), 50-57
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::6a6a4a304cd89c21c7c821d9e15bdad1
https://research.rug.nl/en/publications/a65d667d-4a52-4ee5-849e-0d7c679a0817
https://research.rug.nl/en/publications/a65d667d-4a52-4ee5-849e-0d7c679a0817