Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Leedham-Green K"'
Autor:
Henry, K, Leedham-Green, K
Publikováno v:
Society for Academic Primary Care Annual Scientific Meeting 2022
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1032::f02f7138c05b833b608797074288cded
http://hdl.handle.net/10044/1/97778
http://hdl.handle.net/10044/1/97778
Publikováno v:
ASME Annual Scholarship Meeting 2020
Hierarchies and tribes: is it time to reconsider professional identity formation in health professional education? Background Professional identity formation is a relatively new concept within medical education. The majority of literature has appeare
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1032::4f4feabae1646476f00d078c801b8270
http://hdl.handle.net/10044/1/86087
http://hdl.handle.net/10044/1/86087
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Leedham-Green, K
Publikováno v:
King's College London
This thesis explores one of the most important but neglected areas of medical education: obesity. I have worked in this area in an educational capacity with final year medical students for five years. I have published and presented at conferences ext
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1032::4be83613e27c112bd2268e9d7aaf1da7
http://hdl.handle.net/10044/1/99451
http://hdl.handle.net/10044/1/99451
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.