Zobrazeno 1 - 10
of 79
pro vyhledávání: '"Leece, Megan C."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Preston, Jonathan L., Caballero, Nicole F., Leece, Megan C., Dongliang Wang, Herbst, Benedette M., Benway, Nina R.
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research; 2024 Supplement, Vol. 67, p3414-3436, 23p
Autor:
Ochs, Laura C., Leece, Megan C., Preston, Jonathan L., McAllister, Tara, Hitchcock, Elaine R.
Publikováno v:
Perspectives of the ASHA Special Interest Groups; Dec2023, Vol. 8 Issue 6, p1533-1553, 21p
Publikováno v:
In Journal of Communication Disorders November-December 2016 64:62-77
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Language, Speech & Hearing Services in Schools. Jul2019, Vol. 50 Issue 3, p343-355. 13p. 6 Charts, 4 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Preston, Jonathan L.1 jopresto@syr.edu, Leece, Megan C.2
Publikováno v:
American Journal of Speech-Language Pathology. Nov2017, Vol. 26 Issue 4, p1066-1079. 14p. 3 Charts, 3 Graphs.
Purpose: To assess the concurrent validity of two tasks used to inform diagnosis of childhood apraxia of speech (CAS), this study evaluated the agreement between the Syllable Repetition Task (SRT) and the Maximum Repetition Rate of Trisyllables (MRR-
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::441429688907019f2e360d84d7c36ab2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.