Zobrazeno 1 - 10
of 133
pro vyhledávání: '"Lee TB"'
Publikováno v:
BMJ Paediatrics Open, Vol 8, Iss 1 (2024)
Objective Gastro-oesophageal reflux disease (GORD) is a common condition affecting children, characterised by the passage of gastric contents into the oesophagus causing pain, vomiting and regurgitation. Children with neurodisability (such as cerebra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a995d7e6478249b79e7fd7c2b3f5a494
Autor:
Elsa M R Marques, Christopher Hayward, Rachel Martin, Vanessa Heaslip, Petra Baji, Sharon Docherty, Lee Tbaily, Estela C Barbosa, Bob Sangar, Helen Allen
Publikováno v:
BMJ Open, Vol 14, Iss 1 (2024)
Objectives To estimate the cost-effectiveness of using a removable boot versus a cast following ankle fracture from the National Health Service and Personal Social Services (NHS+PSS) payer and societal perspectives and explore the impact of both trea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3f03202dbfcc45e798c79a276ee60243
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.