Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Lee, Okin"'
Autor:
Lee, Okin, Shin, Mikyung
Publikováno v:
Learning Disability Quarterly, 2019 Feb 01. 42(1), 46-59.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26996003
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lim, Yangmi1 (AUTHOR), Lee, Okin2 (AUTHOR) leeoug@jj.ac.kr
Publikováno v:
Journal of Career Development. Aug2021, Vol. 48 Issue 4, p325-337. 13p.
Autor:
Park Eun young, Lee, Okin
Publikováno v:
Special Education Research. 19:115-137
Autor:
Lee, Okin, Hoe Yeon Kweon
Publikováno v:
The Journal of Inclusive Education. 14:59-99
본 연구의 목적은 현상학적 연구 방법을 사용하여 중등 특수교사들이 체험하는 국어과 교수적 수정의 의미와 본질을 파악하는 것이다. 연구 참여자는 중등 특수교사 4명이었으며, 연구기간
Publikováno v:
Journal of Special Education for Curriculum and Instruction. 11:53-74
Autor:
Lim, Yangmi1 ym68@jj.ac.kr, Lee, Okin2
Publikováno v:
Journal of Child & Family Studies. Feb2017, Vol. 26 Issue 2, p393-404. 12p. 1 Diagram, 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lim Yangmi, Lee, Okin
Publikováno v:
Journal of Special Education. 24:87-109