Zobrazeno 1 - 10
of 133
pro vyhledávání: '"Lee, Walter C."'
In this paper we study the inverse Laplace transform. We first derive a new global logarithmic stability estimate that shows that the inversion is severely ill-posed. Then we propose a regularization method to compute the inverse Laplace transform us
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2304.08057
Autor:
Lee, Walter C.
In response to the student retention and diversity issues that have been persistent in undergraduate engineering education, many colleges have developed Engineering Student Support Centers (ESSCs) such as Minority Engineering Programs (MEPs) and Wome
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/51680
Autor:
Lee, Walter C. Simo Tao
This paper addresses a backward heat conduction problem with fractional Laplacian and time-dependent coefficient in an unbounded domain. The problem models generalized diffusion processes and is well-known to be severely ill-posed. We investigate a s
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2202.10264
Autor:
Lee, Walter C.1 (AUTHOR) walterl@vt.edu, Hall, Janice L.2 (AUTHOR) janhall@fiu.edu, Josiam, Malini1 (AUTHOR) malini@vt.edu, Pee, Crystal M.1 (AUTHOR) crystalmpee@vt.edu
Publikováno v:
Journal of Engineering Education. Oct2023, Vol. 112 Issue 4, p890-917. 28p.
Autor:
Lee, Walter C.1, Josiam, Malini1, Johnson, Taylor Y.1, Hall, Janice Leshay2, Turner, Artre Reginald1
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition. 2023, p1-5. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lee, Walter C., Holloman, Teirra K., Knight, David B., Huggins, Natali, Matusovich, Holly M., Brisbane, Julia
Publikováno v:
Education Sciences; Mar2024, Vol. 14 Issue 3, p292, 17p
Publikováno v:
ASEE Prism, 2018 Jan 01. 27(5), 41-41.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26819954
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.