Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Lee, Li Hua"'
Publikováno v:
In Heliyon 15 April 2024 10(7)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lee, Li-Hua1 (AUTHOR), Wu, Shu-Ching1 (AUTHOR), Ho, Cheng-Feng2 (AUTHOR), Liang, Wan-Lin3 (AUTHOR), Liu, Yi-Chien1,4,5 (AUTHOR) milkgen@gmail.com, Chou, Chia-Ju1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 3/31/2023, Vol. 17 Issue 3, p1-13. 13p.
Autor:
Chen, Chung-I, Lin, Kuan-Hung, Huang, Meng-Yuan, Yang, Chih-Kai, Lin, Yu-Hsiu, Hsueh, Mei-Li, Lee, Li-Hua, Lin, Shiou-Ruei, Wang, Ching-Wen
Publikováno v:
Botanical Studies; 3/22/2024, Vol. 65 Issue 1, p1-12, 12p
Autor:
Chen, Hung-Chieh1,2 (AUTHOR), Lee, Li-Hua3 (AUTHOR), Lirng, Jiing-Feng1,4 (AUTHOR), Soong, Bing-wen5,6,7 (AUTHOR) bwsoong@gmail.com
Publikováno v:
Scientific Reports. 6/22/2022, Vol. 12 Issue 1, p1-8. 8p.
Publikováno v:
In International Journal of Nursing Studies August 2012 49(8):921-930
Publikováno v:
Marine Ecology Progress Series, 2011 Nov . 441, 33-47.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24875607
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
李麗花, Lee, Li Hua
本研究旨在調查並分析高中僑生在自我概念及生活適應與學業成就之相關,研究結果提供教育當局,作為高中僑生教育政策及加強僑生教材教法、課程設計及生活輔導之參考。 本研究依據研
Externí odkaz:
http://thesis.lib.nccu.edu.tw/cgi-bin/cdrfb3/gsweb.cgi?o=dstdcdr&i=sid=%22A2010000403%22.
Autor:
Lee Li-Hua, 李麗華
106
Shezidao was forbidden in construction for forty years since 1970s. There are a lot of developmental projects proposed. In 2016, mayor of Taipei City Government, WenZe Ko, he managed Ecological Shezidao Developmental Project. This project is
Shezidao was forbidden in construction for forty years since 1970s. There are a lot of developmental projects proposed. In 2016, mayor of Taipei City Government, WenZe Ko, he managed Ecological Shezidao Developmental Project. This project is
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/cda3k9