Zobrazeno 1 - 10
of 84
pro vyhledávání: '"Lee, Kyungmee"'
Autor:
Lee, Kyungmee, Kim, Tae-Jong, Bozkurt, Aras, Zawacki-Richter, Olaf, Cefa Sari, Berrin, Marín, Victoria I
Publikováno v:
Lee, Kyungmee and Kim, Tae-Jong and Bozkurt, Aras and Zawacki-Richter, Olaf and Cefa Sari, Berrin and Marín, Victoria I Discourses of Distance Education and COVID-19 in South Korean News between 2019 and 2021: A Topic Modeling Analysis., 2022 . In The Tenth Pan-Commonwealth Forum on Open Learning (PCF10), Calgary, Canada, September 14-16, 2022. [Conference paper]
This paper aims to identify dominant discourses of distance education that emerged in Korean society before, during, and after the COVID-19 outbreak in January 2019. To achieve the aim, the authors have conducted a Topic Modeling analysis of 8,865 ne
Externí odkaz:
http://eprints.rclis.org/43607/
Publikováno v:
Bozkurt, Aras and Marin, Victoria I and Lee, Kyungmee and Cefa Sari, Berrin The state of the art in blended learning research in a time of the Covid-19 pandemic: Coronavirus diaries in the educational realm., 2022 . In The Tenth Pan-Commonwealth Forum on Open Learning (PCF10), Calgary, Canada, September 14-16, 2022. [Conference paper]
The Covid-19 pandemic was a crisis on a global scale, and it impacted not only our lives but also our understanding of the educational landscape. There were many waves of the pandemic at varying levels and as these waves hit our globe, the way we liv
Externí odkaz:
http://eprints.rclis.org/43606/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In The Internet and Higher Education October 2022 55
Publikováno v:
Interactive Learning Environments; Oct2024, Vol. 32 Issue 8, p3968-3982, 15p
Autor:
Lee, Sejin, Lee, Kyungmee
Publikováno v:
Learning, Media & Technology; Sep2024, Vol. 49 Issue 3, p456-477, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In The Internet and Higher Education April 2019 41:25-33
Autor:
Mao, Yiyi, Lee, Kyungmee
Publikováno v:
European Journal of Open, Distance & E-Learning; Mar2024, Vol. 26 Issue 1, p41-59, 19p