Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Lee, Kwanhyung"'
Whole-slide image (WSI) classification is a challenging task because 1) patches from WSI lack annotation, and 2) WSI possesses unnecessary variability, e.g., stain protocol. Recently, Multiple-Instance Learning (MIL) has made significant progress, al
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2402.10595
Autor:
Lee, Kwanhyung, Lee, Soojeong, Hahn, Sangchul, Hyun, Heejung, Choi, Edward, Ahn, Byungeun, Lee, Joohyung
Electronic Health Record (EHR) provides abundant information through various modalities. However, learning multi-modal EHR is currently facing two major challenges, namely, 1) data embedding and 2) cases with missing modality. A lack of shared embedd
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2305.02504
Accurate time prediction of patients' critical events is crucial in urgent scenarios where timely decision-making is important. Though many studies have proposed automatic prediction methods using Electronic Health Records (EHR), their coarse-grained
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2210.16598
Electroencephalogram (EEG) is an important diagnostic test that physicians use to record brain activity and detect seizures by monitoring the signals. There have been several attempts to detect seizures and abnormalities in EEG signals with modern de
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2201.08780
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Song, Junghwan1 (AUTHOR), Lee, Kwanhyung1 (AUTHOR) kwanist@hanyang.ac.kr, Lee, Hwanjin1 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Computer Mathematics. Dec2013, Vol. 90 Issue 12, p2564-2580. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.