Zobrazeno 1 - 10
of 89
pro vyhledávání: '"Lee, Khai Pin"'
Autor:
Janice Soo, Jie Er, Leung Wong, Kenneth Pak, Mishra, Neeraj, Ahamed, Summaiyya Hanum, Kong, Kar Yee Catrin, Mahadev, Arjandas, Ganapathy, Sashikumar, Lee, Khai Pin, Chong, Shu-Ling
Publikováno v:
In Journal of Orthopaedic Reports June 2024 3(2)
Autor:
T, Balamurali B, Hee, Hwan Ing, Kapoor, Saumitra, Teoh, Oon Hoe, Teng, Sung Shin, Lee, Khai Pin, Herremans, Dorien, Chen, Jer Ming
Intelligent systems are transforming the world, as well as our healthcare system. We propose a deep learning-based cough sound classification model that can distinguish between children with healthy versus pathological coughs such as asthma, upper re
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2106.12174
Autor:
Tan Shi Rui Victoria, Ong Gene Yong-Kwang, Lee Khai Pin, Ganapathy Sashikumar, Chong Shu-Ling
Publikováno v:
BMC Pediatrics, Vol 22, Iss 1, Pp 1-7 (2022)
Abstract Background Febrile infants ≤ 90 days old make up a significant proportion of patients seeking care in the emergency department (ED). These infants are vulnerable to serious bacterial infections (SBIs) and early identification is required t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8ab8451af8dc45f5a1831961e007f491
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Choo, Ethan, Soo, Jie Er Janice, Sultana, Rehena, Wong, Kenneth Pak Leung, Mishra, Neeraj, Ahamed, Summaiyya Hanum, Kong, Kar Yee Catrin, Mahadev, Arjandas, Ganapathy, Sashikumar, Lee, Khai Pin, Chong, Shu-Ling
Publikováno v:
In Journal of Orthopaedic Reports June 2024 3(2)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.