Zobrazeno 1 - 10
of 1 244
pro vyhledávání: '"Lee, JungMin"'
Autor:
Lee, Jungmin
My study contributes to the literature that examines diverse issues pushing back on and expanding Social and Emotional Education in elementary school contexts. Schools and educational institutions require more attention and responsibility to promote
Autor:
Lee, Jungmin
Learning transfer has drawn increased attention as an important variable in the field of the second language (L2) writing. In alignment with this growing interest as well as the focus of the current study, James (2012) investigated undergraduate L2 s
This paper investigates whether ideological indoctrination by living in a communist regime relates to low economic performance in a market economy. We recruit North Korean refugees and measure their implicit bias against South Korea by using the Impl
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2304.00651
Autor:
Lee, Jungmin1,2 (AUTHOR) jeyun604.kim@sbri.co.kr, Yang, Jehoon3 (AUTHOR) yangj@curogen.co.kr, Kim, Jeyun2 (AUTHOR) jangsuzy91@gmail.com, Jang, Yoonjung2,4 (AUTHOR) jisunny04.lee@samsung.com, Lee, Jisun2 (AUTHOR) dh96.han@samsung.com, Han, Daehyun2 (AUTHOR) mdpkhn.kim@samsung.com, Kim, Hunnyun2 (AUTHOR), Jeong, Byong Chang2,5 (AUTHOR) bc2.jung@samsung.com, Seong, Je Kyung1,6,7 (AUTHOR) bc2.jung@samsung.com
Publikováno v:
International Journal of Molecular Sciences. Oct2024, Vol. 25 Issue 20, p10985. 15p.
Convolutional neural network (CNN) based image enhancement methods such as super-resolution and detail enhancement have achieved remarkable performances. However, amounts of operations including convolution and parameters within the networks cost hig
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2205.00853
The study compares the competitiveness of three Korean groups raised in different institutional environments: South Korea, North Korea, and China. Laboratory experiments reveal that North Korean refugees are less likely to participate in competitive
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2108.08097
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.