Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Lee, Jeongdong"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hwang SeGu, Lee JeongDong, Yun GeonSig, Jang EunKyu, Kim HongSig, Lee KuHwan, Song HangLin, Son EunHo
Publikováno v:
Korean Journal of Breeding Science. 47:209-218
In a highly competitive environment a product’s commercial success depends increasingly more upon the ability to satisfy consumers’ preferences that are highly diversified. Since a consumer product typically comprises a host of technological attr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______645::3528c3c5c8da2dd2536f6fd46fc131ce
https://mpra.ub.uni-muenchen.de/7848/1/MPRA_paper_7848.pdf
https://mpra.ub.uni-muenchen.de/7848/1/MPRA_paper_7848.pdf