Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Lee, Janelle Boram"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Paul, Julia A., Chateau, Joanne, Green, Chris, Warda, Lynne, Heaman, Maureen, Katz, Alan, Perchuk, Carolyn, Larocque, Lorraine, Lee, Janelle Boram, Nickel, Nathan C.
Publikováno v:
Canadian Journal of Public Health / Revue Canadienne de Santé Publique, 2019 Oct 01. 110(5), 649-656.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27173867
Autor:
Chartier, Mariette, Enns, Jennifer E, Nickel, Nathan C, Campbell, Rhonda, Phillips-Beck, Wanda, Sarkar, Joykrishna, Lee, Janelle Boram, Burland, Elaine, Chateau, Dan, Katz, Alan, Santos, Robert, Brownell, Marni
Publikováno v:
In Children and Youth Services Review January 2020 108
Autor:
Wall-Wieler, Elizabeth1,2 ewallwie@stanford.edu, Lee, Janelle Boram3, Nickel, Nathan2,3, Roos, Leslie Leon2,3
Publikováno v:
PLoS ONE. 2/6/2019, Vol. 14 Issue 2, p1-16. 16p.
Autor:
Clayton, Kylee1 umhurlk@umanitoba.ca, Lee, Janelle Boram1, Cheung, Kristene1, Theule, Jennifer1, Henrikson, Brenna1
Publikováno v:
Child Abuse Review. Sep/Oct2018, Vol. 27 Issue 5, p361-377. 17p. 1 Diagram, 6 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.