Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Lee, Heysung"'
Autor:
Duan, Zening, Shao, Anqi, Hu, Yicheng, Lee, Heysung, Liao, Xining, Suh, Yoo Ji, Kim, Jisoo, Yang, Kai-Cheng, Chen, Kaiping, Yang, Sijia
While researchers often study message features like moral content in text, such as party manifestos and social media, their quantification remains a challenge. Conventional human coding struggles with scalability and intercoder reliability. While dic
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2312.05990
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bergan, Daniel (AUTHOR), Lee, Heysung (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Broadcasting & Electronic Media. Jun2019, Vol. 63 Issue 2, p195-210. 16p. 2 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hahn, Lindsay lshahn4@gmail.com, Tamborini, Ron, Klebig, Brian, Novotny, Eric, Grall, Clare, Hofer, Matthias, Lee, Heysung
Publikováno v:
Communication Studies. Jan-Mar2019, Vol. 70 Issue 1, p59-78. 20p. 3 Charts.