Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"Lee, Hannah S."'
Autor:
Lee, Hannah S. (AUTHOR) leehs@miamioh.edu, Yalcinkaya, Goksel (AUTHOR), Griffith, David A. (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of International Marketing. Jun2023, Vol. 31 Issue 2, p64-81. 18p. 5 Charts, 2 Graphs.
Publikováno v:
In International Business Review August 2023 32(4)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lee, Hannah S., Griffith, David A.
Publikováno v:
Journal of Marketing, 2019 Mar 01. 83(2), 120-137.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26973060
Publikováno v:
Journal of Marketing Research, 2017 Feb 01. 54(1), 124-137.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44878492
Autor:
Griffith, David A. david.a.griffith@lehigh.edu, Lee, Hannah S. leehs@miamioh.edu
Publikováno v:
Journal of International Marketing. Dec2016, Vol. 24 Issue 4, p1-19. 19p. 1 Diagram, 3 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplemental material, sj-pdf-1-jig-10.1177_1069031X221143780 for Understanding the Coevolution of Ad Spend by Media Channel and Retail Format Sales at the Country Level: A Multicountry Examination by Hannah S. Lee, Goksel Yalcinkaya and David A. Gri
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::6ef1214580977a3663c71f069920a687
Autor:
Lee, Hannah S.1 (AUTHOR) leehs@miamioh.edu, Griffith, David A.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Marketing Letters. 2021, Vol. 32 Issue 1, p47-59. 13p. 2 Charts, 1 Graph.
Autor:
Randhawa, Praneet1 (AUTHOR), Lee, Hannah S.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Services Marketing Quarterly. Jan-Jun2021, Vol. 42 Issue 1/2, p20-37. 18p.