Zobrazeno 1 - 10
of 100
pro vyhledávání: '"Lee, Eun Jee"'
Autor:
Kim, Hyun Ho1,2,3 (AUTHOR), Lee, Eun Jee4 (AUTHOR), Kim, Jin Kyu1,2,5 (AUTHOR) kyunim99@gmail.com
Publikováno v:
Scientific Reports. 11/20/2023, Vol. 13 Issue 1, p1-7. 7p.
This paper develops upper and lower bounds on the influence measure in a network, more precisely, the expected number of nodes that a seed set can influence in the independent cascade model. In particular, our bounds exploit nonbacktracking walks, Fo
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1706.05295
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Park, MiHye, Jung, Kangha, Sim, Woo Seog, Kim, Duk Kyung, Chung, In Sun, Choi, Ji Won, Lee, Eun Jee, Lee, Nam Young, Kim, Jie Ae
Publikováno v:
In Journal of Clinical Anesthesia September 2021 72
Autor:
Lee, Eun Jee, Abbe, Emmanuel
Publikováno v:
52nd Annual Allerton Conference on. IEEE (2014) 1287-1293
In secure multi-party computations (SMC), parties wish to compute a function on their private data without revealing more information about their data than what the function reveals. In this paper, we investigate two Shannon-type questions on this pr
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1401.7360
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lee Eun Jee, Yu Ji Hye
Publikováno v:
Korean Association For Learner-Centered Curriculum And Instruction. 20:555-575