Zobrazeno 1 - 10
of 113
pro vyhledávání: '"Lee, Candice"'
Autor:
Lee, Candice
The primary motor cortex (M1) is an important site for learning new motor skills. While rewardis known to both enhance and accelerate motor learning, the mechanism by which reward exertsthese effects remains unclear. Previous studies in primates have
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10393/44366
Autor:
Kassis-George, Hayah1 (AUTHOR), Lee, Candice2 (AUTHOR), Chakravarthy, Mithun3 (AUTHOR), Kanwar, Manreet1 (AUTHOR) Manreet.kanwar@ahn.org
Publikováno v:
Pulmonary Therapy. Jun2023, Vol. 9 Issue 2, p207-221. 15p.
Autor:
Pasricha, Pankaj Jay, Clarke, John, Kim, Yale, Nguyen, Linda, Ullah, Nighat, Snape, William, DeVole, Nata, Greene, Mary, Lee, Candice, Ponsetto, Courtney, Shetler, Katerina, Parkman, Henry P., Kantor, Steven, Lytes, Vanessa, Palit, Amiya, Simmons, Kellie, McCallum, Richard W., Hejazi, Reza, Roeser, Kathy, Sarosiek, Irene, Vasquez, Denise, Vega, Natalia, Abell, Thomas, Beatty, Karen, Hatter, Lisa, Howard, Ronna, Nowotny, Lindsay, Tang, Shou, Amin, Om S., Henry, Olivia, Kedar, Archana, McNair, Valerie, Pruett, Susanne, Smith, Margaret, Spree, Danielle, Hasler, William, Castle, Michelle, Coleski, Radoslav, Wootten, Sophanara, Koch, Kenneth, Baxter, Lynn, Brown, Anya, Culler, Samantha, Hooker, Judy, Stuart, Paula, Farrugia, Gianrico, Grover, Madhusudan, Bernard, Cheryl, Calles-Escandon, Jorge, Serrano, Jose, Hamilton, Frank, James, Steven, Torrance, Rebecca, Van Raaphorst, Rebekah, Tonascia, James, Belt, Patricia, Hallinan, Erin Corless, Colvin, Ryan, Donithan, Michele, Green, Mika, Isaacson, Milana, Kim, Wana, Lee, Linda, May, Patrick, Miriel, Laura, Sternberg, Alice, Van Natta, Mark, Vaughn, Ivana, Wilson, Laura, Yates, Katherine, Hasler, William L., Wilson, Laura A., Nguyen, Linda A., Snape, William J., Abell, Thomas L., Koch, Kenneth L., Pasricha, Pankaj J., Lee, Linda A., Hamilton, Frank A.
Publikováno v:
In Clinical Gastroenterology and Hepatology June 2019 17(7):1285-1294
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.