Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Lee, Bilawara"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ralph, Anna P., McGrath, Stuart Yiwarr, Armstrong, Emily, Herdman, Rarrtjiwuy Melanie, Ginnivan, Leah, Lowell, Anne, Lee, Bilawara, Gorham, Gillian, Taylor, Sean, Hefler, Marita, Kerrigan, Vicki
Additional file 1: Table. Description of study intervention activities according to the Template for Intervention Description and Replication (TIDieR) checklist.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1e317785dfe66d9568eafa1b6187ee92
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kerrigan, Vicki, McGrath, Stuart Yiwarr, Majoni, Sandawana William, Walker, Michelle, Ahmat, Mandy, Lee, Bilawara, Cass, Alan, Hefler, Marita, Ralph, Anna P.
Publikováno v:
International Journal for Equity in Health; 7/23/2021, Vol. 20 Issue 1, p1-15, 15p