Zobrazeno 1 - 10
of 162
pro vyhledávání: '"Lee, Alex G."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Comprehensive Profiling of Secreted Factors in the Cerebrospinal Fluid of Moyamoya Disease Patients.
Autor:
Abhinav, Kumar, Lee, Alex G., Pendharkar, Arjun V., Bigder, Mark, Bet, Anthony, Rosenberg-Hasson, Yael, Cheng, Michelle Y., Steinberg, Gary K.
Publikováno v:
Translational Stroke Research; Apr2024, Vol. 15 Issue 2, p399-408, 10p
Autor:
Ng, Kwan L., Li, Jia-Da, Cheng, Michelle Y., Leslie, Frances M., Lee, Alex G., Zhou, Qun-Yong
Publikováno v:
Science, 2005 Jun . 308(5730), 1923-1927.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3841456
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shumock, Savannah S., Temple, William C., Marinoff, Amanda, Aaronson, Kathryn, Southworth, Erica, Xirenayi, Simayijiang, Lee, Alex G., Leung, Stanley G., Sweet‐Cordero, E. Alejandro, Hermiston, Michelle, Higham, Christine, Stieglitz, Elliot
Publikováno v:
Cancer Reports; Dec2023, Vol. 6 Issue 12, p1-9, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lee, Alex G., Capanzana, Roxanne, Brockhurst, Jacqueline, Cheng, Michelle Y., Buckmaster, Christine L., Absher, Devin, Schatzberg, Alan F., Lyons, David M.
Publikováno v:
In Neurobiology of Learning and Memory May 2016 131:95-100