Zobrazeno 1 - 10
of 106
pro vyhledávání: '"Lee, Ae Ri"'
Autor:
Lamhang, Brian, Lee, Ae Ri, Lim, Shannon, Apgar, David, Chinthammit, Chanadda, Warholak, Terri
Class of 2014 Abstract
Specific Aims: To assess and compare prescribing error-identification rates by healthcare professionals Methods: Pharmacists and nurses from Northwest Medical Center were invited to participate in this study. Participants
Specific Aims: To assess and compare prescribing error-identification rates by healthcare professionals Methods: Pharmacists and nurses from Northwest Medical Center were invited to participate in this study. Participants
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/614196
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/614196
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/614196
Publikováno v:
Internet Research, 2019, Vol. 29, Issue 6, pp. 1410-1442.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/INTR-02-2018-0072
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cho Lee, Ae-Ri
Publikováno v:
Journal of Pharmaceutical Investigation (2093-5552); May2023, Vol. 53 Issue 3, p357-376, 20p
Publikováno v:
Journal of Veterinary Clinics. 37:331-335
Autor:
Lee, Ae-Ri, Han Jin Young
Publikováno v:
Journal of MICE & Tourism Research. 20:21-37
Autor:
Lee, Ae Ri1, Kim, Kyung Kyu2 kyu.kim@yonsei.ac.kr
Publikováno v:
Behaviour & Information Technology. Jul2018, Vol. 37 Issue 7, p675-692. 18p. 1 Diagram, 10 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.