Zobrazeno 1 - 10
of 135
pro vyhledávání: '"Leder, D."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The authors present a case study, where digital technologies were implemented for online education (particularly, mathematics education) at Italian primary school level. Results of this study confirm that the quick transition to the online form of ed
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::36c8171fc14ec22c6b66a6c6b04852e3
http://www.int-e.net/publication_folder/inte/inte-istec-iticam-ietc-iwsc-2020.pdf
http://www.int-e.net/publication_folder/inte/inte-istec-iticam-ietc-iwsc-2020.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Situations for informal learning have a recognized role in the psychology of development and education as well as in general and disciplinary didactics - in this case mathematics education. Our contribution, supported by results from informal learnin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::12c73e362ba19790822786803b28c38f
http://hdl.handle.net/10281/355028
http://hdl.handle.net/10281/355028
Situations for informal learning have a recognized role in the psychology of development and education as well as in general and disciplinary didactics - in this case mathematics education. Our contribution, supported by results from informal learnin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::9c256a28664888e2ac1c108e8344b2a1
http://hdl.handle.net/11368/2966847
http://hdl.handle.net/11368/2966847
Autor:
Leder D, Terberger T, Hermann R, Böhner U, Philipp Hoelzmann, Nielbock R, Lehmann J, Antje Schwalb, Meier M, Hüls Cmh, Russo G
The authors have requested that this preprint be removed from Research Square.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::12064792bf3538408c8ff5de10431e15
https://doi.org/10.21203/rs.3.rs-98031/v1
https://doi.org/10.21203/rs.3.rs-98031/v1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.