Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Leber, Jasmin"'
Autor:
Grein, Tanja A., Leber, Jasmin, Blumenstock, Miriam, Petry, Florian, Weidner, Tobias, Salzig, Denise, Czermak, Peter
Publikováno v:
In Process Biochemistry August 2017 59 Part B:266-275
Autor:
Leber, Jasmin, Barekzai, Jan, Blumenstock, Miriam, Pospisil, Björn, Salzig, Denise, Czermak, Peter
Publikováno v:
In Process Biochemistry August 2017 59 Part B:255-265
Autor:
Grein, Tanja A., Leber, Jasmin, Blumenstock, Miriam, Petry, Florian, Weidner, Tobias, Salzig, Denise, Czermak, Peter
Publikováno v:
In Process Biochemistry September 2016 51(9):1109-1119
Autor:
Hoffmann, Daniel ⁎, Leber, Jasmin ⁎, Loewe, Daniel ⁎, Lothert, Keven ⁎, Oppermann, Tobias ⁎, Zitzmann, Jan ⁎, Weidner, Tobias ⁎, Salzig, Denise ⁎, Wolff, Michael ⁎, Czermak, Peter ⁎
Publikováno v:
In Current Trends and Future Developments on (Bio-) Membranes 2019:123-150
Autor:
Salzig, Denise1, Leber, Jasmin1, Merkewitz, Katharina1, Lange, Michaela C.1, Köster, Natascha1, Czermak, Peter1,2,3,4
Publikováno v:
Stem Cells International. 2/23/2016, p1-10. 10p.
Publikováno v:
Psychology Learning & Teaching; Mar2021, Vol. 20 Issue 1, p144-160, 17p
Autor:
Leber, Jasmin, Skuballa, Irene T.
Publikováno v:
Rummler, Klaus [Hrsg.]: Lernräume gestalten-Bildungskontexte vielfältig denken. Münster u.a. : Waxmann 2014, S. 579-591.-(Medien in der Wissenschaft; 67)
Rummler, Klaus [Hrsg.]: Lernräume gestalten - Bildungskontexte vielfältig denken. Münster u.a. : Waxmann 2014, S. 579-591. - (Medien in der Wissenschaft; 67)
Beim Lernen mit Multimedia werden Lernende mit einer Vielzahl an Informationen in un
Beim Lernen mit Multimedia werden Lernende mit einer Vielzahl an Informationen in un
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7bd2ec51c57591434601959f87794857
http://www.pedocs.de/volltexte/2015/10117/pdf/Lernraeume_gestalten_2014_Leber_Skuballa_Lernraeume_adaptiv_gestalten.pdf
http://www.pedocs.de/volltexte/2015/10117/pdf/Lernraeume_gestalten_2014_Leber_Skuballa_Lernraeume_adaptiv_gestalten.pdf
Publikováno v:
Learning: Research & Practice; Sep2018, Vol. 4 Issue 2, p161-179, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.