Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Leavell, Alexandra"'
Publikováno v:
Journal of Adolescent & Adult Literacy, 1996 Mar 01. 39(6), 480-491.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40014037
Autor:
Hong-Nam, Kay1 (AUTHOR) kay.hongnam@tamuc.edu, Leavell, Alexandra G.2 (AUTHOR), Maher, Sheila3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Reading Psychology. Nov/Dec2014, Vol. 35 Issue 8, p762-790. 29p.
Planning Pyramid: A Framework for Planning for Diverse Student Needs during Content Area Instruction
Publikováno v:
The Reading Teacher, 1994 May 01. 47(8), 608-615.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20201330
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hong-Nam, Kyungsim ksh0030@unt.edu, Leavell, Alexandra G.1 leavell@unt.edu
Publikováno v:
System. Sep2006, Vol. 34 Issue 3, p399-415. 17p.
Publikováno v:
Action in Teacher Education (Association of Teacher Educators); Summer2004, Vol. 26 Issue 2, p47-59, 13p, 1 Diagram, 5 Charts, 1 Graph
Publikováno v:
Educational Gerontology; Sep99, Vol. 25 Issue 6, p501-517, 17p, 1 Chart
Autor:
Leavell, Alexandra G., Cowart, Melinda
Publikováno v:
Equity & Excellence in Education; Apr99, Vol. 32 Issue 1, p64, 8p, 1 Chart
Autor:
Leavell, Alexandra, Ioannides, Anne
Publikováno v:
Teaching Exceptional Children; July 1993, Vol. 25 Issue: 4 p41-45, 5p