Zobrazeno 1 - 10
of 387
pro vyhledávání: '"Leary, S. D."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Epidemiology and Community Health (1979-), 2005 Nov 01. 59(11), 955-960.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25570893
Publikováno v:
Journal of Human Hypertension. Nov2005, Vol. 19 Issue 11, p893-900. 8p.
Publikováno v:
Booth, J N, Tomporowski, P D, Boyle, J M E, Ness, A R, Joinson, C, Leary, S D & Reilly, J J 2014, ' Obesity impairs academic attainment in adolescence : Findings from ALSPAC, a UK cohort ', International Journal of Obesity, vol. 38, no. 10, pp. 1335-1342 . https://doi.org/10.1038/ijo.2014.40
ObjectiveWhile being overweight or obese in adolescence may have detrimental effects on academic attainment, the evidence base is limited by reliance on cross-sectional studies with small sample sizes, failure to take account of confounders, and lack
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::f799bc9277fa0f845d9465d6d27b4dd8
https://hdl.handle.net/20.500.11820/c828a731-03f5-4af8-b39f-7f41fe0035ad
https://hdl.handle.net/20.500.11820/c828a731-03f5-4af8-b39f-7f41fe0035ad
Autor:
Ivaturi, Anupama1, Do, Loc Giang2 l.do@uq.edu.au, Giles, Lynne3, Devenish, Gemma4, Scott, Jane A.4, Ha, Diep H.2, Golley, Rebecca5, Bell, Lucy K.5, Moynihan, Paula J.1
Publikováno v:
Maternal & Child Nutrition. Oct2024, Vol. 20 Issue 4, p1-11. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.