Zobrazeno 1 - 10
of 116
pro vyhledávání: '"Learning profiles"'
Autor:
Katarzyna Rokoszewska
Publikováno v:
Acta Universitatis Wratislaviensis. Anglica Wratislaviensia, Vol 62, Iss 1, Pp 63-86 (2024)
According to Complex Dynamic Systems Theory (CDST), language development is an individually owned process. CDST studies should draw from both group-based and individual-based data since research results should not be generalized from the group to the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/edbc5e55c7544b74bcd118c273a18240
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2024)
University students’ approaches to learning and generic skills have important consequences for studying and success in higher education. However, person-oriented research, which explores how students with different learning profiles evaluate their
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f0ad06038d1b411dac6477b83a73d5ae
Autor:
Jochen Roeper, Jasmin Reichert-Schlax, Olga Zlatkin-Troitschanskaia, Verena Klose, Maruschka Weber, Marie-Theres Nagel
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2022)
Research FocusThe promotion of domain-specific knowledge is a central goal of higher education and, in the field of medicine, it is particularly essential to promote global health. Domain-specific knowledge on its own is not exhaustive; confidence re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/efc8d7d6d29c49d2a242a143b45e09eb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education + Training, 2017, Vol. 60, Issue 7/8, pp. 891-908.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ET-09-2016-0148
Autor:
Eleni Bonti, Afroditi Kamari, Maria Sofologi, Sofia Giannoglou, Georgia-Nektaria Porfyri, Paraskevi Tatsiopoulou, Georgios Kougioumtzis, Maria Efstratopoulou, Ioannis Diakogiannis
Publikováno v:
Brain Sciences, Vol 11, Iss 7, p 850 (2021)
SLI and SLD constitute two independent neurodevelopmental disorders, which frequently cause challenges in the diagnosis process, especially due to their nature. This has caused disagreement among clinicians regarding their recognition as separate or
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b1359a5f1d12431e84391052022fd1b4
Publikováno v:
Action, Criticism and Theory for Music Education, Vol 15, Iss 5, Pp 51-80 (2016)
This paper introduces the Music Learning Profiles Project, and its methodological approach, flash study analysis. Flash study analysis is a method that draws heavily on extant qualitative approaches to education research, to develop broad understandi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/be4e923cb3af4681b9d32401926fc58c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.