Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Learning object recommendation"'
Autor:
Samuel Henrique Falci, Fabiano Azevedo Dorça, Alessandro Vivas Andrade, Daniel Henrique Mourão Falci
Publikováno v:
Smart Learning Environments, Vol 7, Iss 1, Pp 1-17 (2020)
Abstract The recommendation of learning objects in virtual learning environments has become the focus of research to improve online learning experience. Several approaches have been presented in an attempt to model the individual characteristics of t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ac4d969e6b3d4849a2b0721a47c0a5d1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Smart Learning Environments, Vol 7, Iss 1, Pp 1-17 (2020)
ICALT
ICALT
The recommendation of learning objects in virtual learning environments has become the focus of research to improve online learning experience. Several approaches have been presented in an attempt to model the individual characteristics of the studen
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thomas Roche, Alexander Nussbaumer, Aurora Dimache, Lisa-Christina Winter, Dietrich Albert, Simone Kopeinik
Publikováno v:
ICALT
Adaptive learning systems aim to address a learner’s specific needs, considering factors such as prior knowledge, learning efficiency, learning goals and motivation. Especially in distance education, often directed to adult learners with full-time
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7346b1ef878351a1baf72151a9114f38
https://research.thea.ie/handle/20.500.12065/308
https://research.thea.ie/handle/20.500.12065/308
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.