Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"Learning losses"'
Post-pandemic learning trajectories in oral reading proficiency: Results from twelve Chilean schools
Autor:
Danilo Kuzmanic, Juan Pablo Valenzuela
Publikováno v:
Social Sciences and Humanities Open, Vol 10, Iss , Pp 100995- (2024)
By drawing data from first-to sixth-grade students of 12 Chilean schools, we examined the evolution of COVID-19 pandemic-driven losses in two components of oral reading proficiency: reading decoding skills and reading speed. Our dataset spans from 20
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fe1c56507d484c08951e6daae45ae812
Autor:
Crato, Nuno, Patrinos, Harry Anthony
This open access book compares and analyses the results in twelve countries of the two latest international student assessments: Progress in International Reading Literacy Study 2021 (PIRLS) and the Programme for International Student Assessment 2022
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/94637
Autor:
Anne G. M. de Bruijn, Martijn Meeter
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
IntroductionCOVID-19 had a major impact on education, resulting in learning losses among students. The Dutch ministry set-up a subsidy for schools to implement catch-up programs in tackling learning losses. In this study, we examine (a) which student
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6724dc9c23d345a2829365b790745cb9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 9, p 957 (2023)
Distance education has gained great interest during the COVID-19 pandemic, when schools all over the world faced the challenge of transferring the traditional education processes to digital platforms. In this context, school communities not only disc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b12db2509728403cb4b1f450c3d2c08d
Autor:
Aysel FERAH-OZCAN, Elife Nur SAYDAM
Publikováno v:
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi, Iss 30 (2022)
This study aimed to determine the experiences of classroom teachers about learning losses in Mathematics during the pandemic period. This research, which was designed in the pattern of phenomenology, one of the qualitative research methods, was carri
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2d6b20f452ef46da90677b584db00d2d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.