Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"Learning innovations"'
Autor:
Amanda K. Edgar, James A. Armitage, Nadeeka Arambewela-Colley, Luke X. Chong, Anuradha Narayanan
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 23, Iss 1, Pp 1-12 (2023)
Abstract Background Inherent features in virtual simulation could be utilised to deliver collaborative global education that is inclusive, accessible, and valued by students and facilitators. The aim of this study was to evaluate the impact of the In
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/869105d8218b4af9ab192c879029ed80
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Christian M. Stracke
Publikováno v:
International Review of Research in Open and Distributed Learning, Vol 20, Iss 2 (2019)
This article discusses the need to innovate education due to global changes to keep its status as a human right and public good and introduces Open Education as a theory to fulfil these requirements. A systematic literature review confirms the hypoth
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c8ebaed303f44d21b1096acdf3c62967
15. TECNOLOGÍA MULTIMEDIA COMO INTERMEDIARIO EN EL APRENDIZAJE CÁLCULO DIFERENCIAL MULTIMEDIA TECHNOLOGY AS AN INTERMEDIARY IN LEARNING DIFFERENTIAL CALCULATION Martha Guadalupe Escoto Villaseñor25, Rosa María Navarrete Hernández 26 Fecha recibi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5b658e1c6d62bd133c7a853aec56931d
Publikováno v:
Przedsiębiorczość i Zarządzanie / Entrepreneurship and Management. 18(4.1):275-294
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=673900
Publikováno v:
In Computers in Human Behavior October 2015 51 Part B:1134-1141
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dali Osepashvili
Publikováno v:
International Journal of Innovative Technologies in Social Science; No 3(35) (2022): International Journal of Innovative Technologies in Social Science
International Journal of Innovative Technologies in Social Science; № 3(35) (2022): International Journal of Innovative Technologies in Social Science
International Journal of Innovative Technologies in Social Science; № 3(35) (2022): International Journal of Innovative Technologies in Social Science
The transition to full online teaching format has posed a number of challenges of journalism higher education. The goal of this research is to show Georgian journalism teachers’ attitudes towards online learning during the covid-19 pandemic. To rea
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 2012 46:3460-3464