Zobrazeno 1 - 10
of 85
pro vyhledávání: '"Learning emotions"'
Publikováno v:
Computers and Education Open, Vol 6, Iss , Pp 100167- (2024)
Extreme conditions may require students to fine tune their remote online learning requiring knowledge about learning strategies. This form of knowledge may be captured by the term metaprocesses, which is defined as the knowledge and proficiency of co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/82753d8c58a44ea79ded5fe679b5bd2b
Autor:
Katarzyna Budzińska
Publikováno v:
Theory and Practice of Second Language Acquisition (2024)
Although language anxiety is the most widely studied emotion in second language acquisition, the extent to which emergency remote teaching (ERT) provokes anxiety is still insufficiently understood. The present research fills this gap by analyzing var
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/afa336588745423fba0262a862574fb8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
مطالعات روانشناسی تربیتی, Vol 20, Iss 49 (2023)
The aim of this study was to investigate the effectiveness of Lyubomirsky happiness training on positive Learning emotions and academic self-regulation among students of Isfahan University. The study was quasi-experimental (pretest-posttest with a co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/68884a9dec5342a1b375a6d7ab114b2c
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
The outbreak of the two-year corona virus has made a great difference on existing methods of learning and instruction. Online education has become a crucial role to maintain non-stop learning after the post-epidemic period. The advanced technologies
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dc2ed77aba094b05826b87bacc030a7b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jin Su Jeong, David González-Gómez, Florentina Cañada-Cañada, Alejandrina Gallego-Picó, Juan Carlos Bravo
Publikováno v:
Journal of Technology and Science Education, Vol 9, Iss 2, Pp 217-227 (2019)
Distance education programs in higher education are gaining popularity mostly due to the flexibility of the formative programs to fit all the requirements that brick-and-mortar educational institutions are not able to provide to students. However, qu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d41d5e01b7e94e31969e2dd440c55b8a