Zobrazeno 1 - 10
of 93 015
pro vyhledávání: '"Learning effects"'
Autor:
Frias-Miranda, Eugenio, Nguyen, Hong-Anh, Hampton, Jeremy, Jones, Trenner, Spotts, Benjamin, Cochran, Matthew, Chan, Deva, Blumenschein, Laura H
The integration of technology into exercise regimens has emerged as a strategy to enhance normal human capabilities and return human motor function after injury or illness by enhancing motor learning and retention. Much research has focused on how ac
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.15113
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Feng, Yifu1 (AUTHOR) fengyifu1987@163.com, Hu, Zonghai1 (AUTHOR) aqyzhzh@163.com, Si, Rui1 (AUTHOR) 175779504@qq.com, Wang, Ji-Bo2 (AUTHOR) wangjibo75@163.com
Publikováno v:
Asia-Pacific Journal of Operational Research. Feb2024, Vol. 41 Issue 1, p1-16. 16p.
Publikováno v:
2019 IEEE International Conference on Systems, Man and Cybernetics (SMC),pp. 720-727
This paper investigates learning effects and human operator training practices in variable autonomy robotic systems. These factors are known to affect performance of a human-robot system and are frequently overlooked. We present the results from an e
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2311.09803
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alvarez, Luis, Biderman, Ciro
Can temporary subsidies to bundles induce long-run changes in demand due to learning about the quality of one of the constituent goods? This paper provides theoretical support and empirical evidence on this mechanism. Theoretically, we introduce a mo
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2311.01217