Zobrazeno 1 - 10
of 237
pro vyhledávání: '"Learning ecologies"'
Autor:
Paula Boned Ribas, Edgar Iglesias Vidal, Antonia Sierralta Covarrubias, Moisès Esteban-Guitart
Publikováno v:
Acta Psychologica, Vol 249, Iss , Pp 104449- (2024)
This paper aims to illustrate the creation, implementation and impact of an educational project for a socio-educational ecosystem design from the “community funds of knowledge and identity” approach. By socio-educational ecosystem, we mean formal
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f1b953c8e6274f078de511d010ef8d8b
Publikováno v:
E-Journal of Humanities, Arts and Social Sciences, Vol 4, Iss 12, Pp 91-104 (2023)
Hatred and prejudice can significantly harm vulnerable learners who often face socio-economic and cultural challenges in rural learning environments. This needs to be addressed using collaboration efforts to promote education, empathy and inclusive v
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8780f97744764b57adb460ead9bed4b1
Publikováno v:
Journal of Applied Research in Higher Education, 2022, Vol. 15, Issue 4, pp. 905-918.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JARHE-12-2021-0466
Autor:
Mannard, Emily
Publikováno v:
English Teaching: Practice & Critique, 2023, Vol. 22, Issue 2, pp. 137-149.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ETPC-09-2022-0126
Autor:
Ken Spours
Publikováno v:
Systems, Vol 12, Iss 9, p 324 (2024)
The growing relevance of socio-ecological systems (SESs) thinking reflects both the challenges of an anthropogenic poly crisis and attempts to understand the complexities of societal development in an era of globalisation. The article begins by sugge
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bcd3b73e51e44aee869411890d649f66
Publikováno v:
Heliyon, Vol 9, Iss 9, Pp e19286- (2023)
This study adopts a conceptual research approach to examine recent developments in Digital Holocaust Memory regarding the use of digital technology for teaching and learning about the Holocaust. In order to promote heritage education, this paper prop
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8ec02dccc5e4479998e71ca1da210af8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Champion, Dionne N., Tucker-Raymond, Eli, Millner, Amon, Gravel, Brian, Wright, Christopher G., Likely, Rasheda, Allen-Handy, Ayana, Dandridge, Tikyna M.
Publikováno v:
Information and Learning Sciences, 2020, Vol. 121, Issue 9/10, pp. 785-804.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ILS-01-2020-0018
Publikováno v:
Revista Latinoamericana de Tecnología Educativa, Vol 19, Iss 1, Pp 139-154 (2020)
La expansión y crecimiento de los ambientes de aprendizaje como resultado de la integración de las TIC han facilitado el surgimiento de distintas formas de interrelación educativa, provocando un interés en el estudio de las ecologías del aprendi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0ef145811c034be297826527474dc27d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.